About Us
Η φιλοσοφία μας
Στα Αγγλικά Πάρης Κίτσης διδάσκουμε την αγγλική γλώσσα πάνω από 35 χρόνια. Η προτίμηση του κόσμου σε μας όλα αυτά τα χρόνια μόνο τυχαία δεν είναι! Από το 1976 διδάσκουμε αγγλικά με τέτοιο τρόπο, ώστε ο μαθητής να μαθαίνει εύκολα, γρήγορα και για πάντα. Η φιλοσοφία μας δε μας επιτρέπει να εφαρμόζουμε τακτικές απλής αποστήθισης κανόνων γραμματικής και λεξιλογίου και μηχανική επανάληψη πτυχιακών ασκήσεων. Στόχος μας είναι πρωτίστως να κάνουμε τον κάθε μαθητή να αγαπήσει εμάς, να αγαπήσει το χώρο, και στη συνέχεια να πάρει το πτυχίο που τον ενδιαφέρει, και παράλληλα να αγαπήσει και να μπορεί να χρησιμοποιεί τη ξένη γλώσσα με όσο το δυνατό μεγαλύτερη άνεση.
Ένας μαθητής, που προετοιμάζεται στα Αγγλικά Πάρης Κίτσης, μπορεί να είναι σίγουρος για την επιτυχία του στις εξετάσεις –με ελάχιστες ώρες διδασκαλίας, 5 με 6 ώρες εβδομαδιαία, ακόμα και για το Proficiency, χωρίς έξτρα μαθήματα τις μέρες των Χριστουγέννων και του Πάσχα. Οι διακοπές ανήκουν στα παιδιά.
Που οφείλεται αυτό;
Στο γεγονός ότι εμείς προσωπικά ετοιμάζουμε όλα εκείνα που οι μαθητές θα χρειάζονταν αμέτρητες ώρες και μέρες κοπιαστικής δουλειάς για να τα ετοιμάσουν οι ίδιοι, και στο γεγονός ότι προσφέρουμε στους μαθητές μας μια 35χρονη συστηματική δουλειά, τεχνολογικής οργάνωσης, πείρας και συγγραφικής εργασίας.
Οι στόχοι μας
Στα Αγγλικά Πάρης Κίτσης έχουμε ένα στόχο: να βοηθήσουμε τα παιδιά να ετοιμαστούν σωστά για το μέλλον και να μπουν δυναμικά στην αγορά εργασίας. Για το σκοπό αυτό πρέπει να αποκτήσουν σωστά εφόδια. Η εκμάθηση της ξένης γλώσσας είναι ένα από αυτά τα εφόδια. Πρωταρχικός σκοπός μας είναι, να αγαπήσουν τα παιδιά τη γλώσσα, να την αφομοιώσουν με τον ευκολότερο τρόπο και να εξοικειωθούν γρηγορότερα στο προφορικό και γραπτό λόγο.
Τα τμήματά μας
Τα τμήματά μας αποτελούνται αυστηρά με μαθητές κοντινής ηλικίας, με κοινό επίπεδο γνώσεων και ελεύθερο χρόνο, ώστε να επιτυγχάνεται ομοιογένεια και ομαλή ροή εμπέδωσης της ύλης. Φυσικά, υπάρχουν διαφορετικά τμήματα για παιδιά, εφήβους, ενήλικες ακόμα και επιχειρηματίες. Η διδακτική ύλη προσαρμόζεται στις ανάγκες των τμημάτων και συγχρονίζεται με ό,τι πιο καινούριο και αποδοτικό εμφανίζει η εγχώρια και διεθνής βιβλιογραφία.